Přihlaste se do členské sekce, pokud máte:

✔️ nízké marže (dlouhodobě)

✔️ drahé vstupy (energie, materiál...)

✔️ tlaky na navýšení mezd

✔️ málo efektivní výrobu

✔️ chybějící lidé (kvalifikovaní)

✔️ rozkolísané dodávky

✔️ drahé financování

✔️ omezené zahraniční investice 

Jak na vítězné byznys modely

Co se naučíte, můžete začít ihned používat 

✔️ Zmapujete váš byznys model
      Ukážeme vám, jak používat plátno byznys modelu a jak s jeho pomocí              vytvořit "jednostránkovou mapu" pro vaše podnikání.

✔️ Zohledníte vaše podnikatelské prostředí
      Extrémní rizikové faktory jsou obzvláště nebezpečné, pokud jich působí          více najednou. Pak mohou mít takovou sílu, že dokáží ohrozit vaše                    podnikání. Ukážeme vám, jak vám může pomoci Teorie omezení.

✔️ Naleznete jedinečnou hodnotu pro vaše zákazníky
      Neboli: "Budete hrát tam, kde můžete vyhrát". S našimi nástroji                            vytvoříte takovou hodnotovou nabídku. kterou vaši zákazníci nedokáží              odmítnout.

✔️ Neustále se budete cíleně zlepšovat
      Vytvořit současný byznys model může být snadné, ale vědět, co zlepšit,          už tak snadné nebývá. Od nás získáte přístup k databázi inovativních 

      byznys modelů, z nichž budete moci čerpat nápady, které vám pomohou.        A další budeme neustále přidávat.

 

Obsah členské sekce

1. Začínáme

online kurz

Plátno byznys modelu

Sdílený jazyk

Příklad z naší databáze

Byznys model a mozek

9 stavebních prvků

Pravidla byznys modelu

Materiály

Doprovodné 

Slidy

Odkazy na nápady

2. Byznys model krok

za krokem

online kurz

Divadlo a byznys model

Zákaznické segmenty

Hodnotová nabídka

Kanály

Vztahy se zákazníky

Zdroje příjmů

Klíčové zdroje

Klíčové činnosti

Klíčoví partneři

Struktura nákladů

Přístup do databáze

Inovativní modely:

obchodní firma

tiskárna HP

kusová výroba

finanční poradce

a další

Řešení pro "dokonalou bouři"

3. Byznys model pro pokročilé 

online kurz

Vzory byznys modelů

Vyprávění příběhů

Prostředí byznys modelů

Hodnocení byznys modelů

Návaznost na strategii

...

Živé webináře

1x měsíčně

Prezentace nových modelů

Náměty na zlepšení

Odpovědi na dotazy

Komu je členská sekce určena?

✔️ Top manažerům, kteří už nechtějí pracně vytvářet strategie do šuplíku

✔️ Manažerům, kteří potřebují efektivně řešit problémy a správně se                        rozhodovat  

✔️ Podnikatelům, kteří sice mají webové stránky i profily na Faceboku, 

      Instagramu a dalších, ale neprodávají

✔️ Investorům, kteří chtějí investovat do nejlepších byznys modelů


✔️ Konzultantům, kteří chtějí poskytovat špičkové služby svým klientům 

✔️ Ale i
obchodníkům, makléřům, lektorům, marketérům a dalším zájemcům        o inovace

 

Cena za roční členství
9 990 bez DPH 

Vytvořte si vlastní byznys model a inspirujte se příklady inovací z naší databáze.

👉  3 hodiny online video kurz

👉  17+ hodin živé webináře

👉  doprovodné materiály

👉  k dispozici 12 měsíců

👉  14 dní záruka na vrácení peněz

👉  příklady inovativních byznys modelů

👉  slevy pro členy na placené webináře, akce

Ceny jsou uvedeny pro jednoho účastníka. Sleva 50 % na každého dalšího účastníka ze stejné firmy. V případě zájmu nám napište na obchod@iting.cz.

14denní záruka vrácení peněz!

Jestliže nebudete spokojeni, vrátíme vám peníze zpět. To je vše.

Vaše nulové riziko!

14

dní

 

Záruka vrácení peněz

Veškeré riziko za koupi členství neseme my. Můžeme si to dovolit, protože víme, jakou hodnotu pro podnikání našim zákazníkům přinášíme.

Inovovat byznys model znamená neustále se zlepšovat. Pro nás je to závazek pomáhat našim zákazníkům i nadále, budovat dlouhodobé vztahy.

 

Pokud se přesto do 14 dnů po zakoupení členství rozhodnete, že chcete vrátit peníze zpět, stačí nám poslat e-mail na adresu podpora@iting.cz. A důvod vašeho rozhodnutí nám nemusíte sdělovat.

 

Co říkají naši zákazníci

"Dříve nám vytvoření firemní strategie trvalo měsíce, zdlouhavé bylo provádění změn. S byznys modelem  nejenže je všechno mnohem rychlejší, ale hravě vytváříme i různé varianty."

Vojtěch Miler

finanční ředitel

"Poznat lépe naše zákazníky nám pomohlo při získávání nových objednávek. Nyní jim nabízíme to, co opravdu oceňují."

Petr Wurm

Chalenge Manager

"Potřebovali jsme efektivněji plánovat výrobu. Když jsem vedení firmy odprezentoval, jak inovovat byznys model ve výrobě, bylo vyhráno."

Vladimír Fabián

projektový manažer

„Webové stránky, Facebook, Linkedin, nic mi nepřinášelo nové zákazníky. Až byznys model mi ukázal, jak na to. Doporučuji všem“.

Jaromír Vacek

finanční poradce